terça-feira, 8 de novembro de 2011

MTV EMA's 2011: Selena Gomez outfits

A actriz e cantora Selena Gomez foi convidada pela MTV para ser a apresentadora dos MTV EMA's 2011 que decorreu em Belfast. Em todo o espectáculo a Selena teve uma boa postura em palco, mas o que me despertou mais atenção nesta cantora foi os seus Looks.
The actress and singer Selena Gomez was invited by MTV to be the host of the MTV EMA's 2011 which took place in Belfast. In all the show Selena had a good attitude on stage, but what attracted me more attention to this singer was her Outfits.

No Tapete Vermelho: Selena Gomez estava a usar este lindo vestido. Eu apaixonei-me por este vestido!
On the Red Carpet: Selena Gomez was wearing this beautiful dress. I fell in love with this dress!
Innocent: Selena Gomez was demure and dainty as she arrived on the pink carpet Innocent: Selena Gomez was demure and dainty as she arrived on the pink carpet
Em Palco: A Selena Gomez teve oito Looks.
Eu adorei todos os Looks, ela estava deslumbrante!! Eu adorava ter algumas dessas roupas no meu armário.
On Stage: Selena Gomez had eight outfits.
I loved all the outfits, she was stunning! I would love to have some of those clothes in my closet.
Xoxo
Cathe R.

1 comentário: