domingo, 13 de maio de 2012

Babysitter Day

Hello Pearls!!
Antes de ontem depois das aulas, fui dar uma volta a praia e em seguida fui fazer de babysitter dos meus sobrinhos (o meu sobrinho mais novo tem 1 ano e a minha sobrinha tem 3anos), foi um dia fantástico, almocei com eles, levei-os ao parque, lanchamos, fomos ver bonecos animados na TV, brincamos muito... Foi um dia em cheio, eles ficaram super contentes pelo fantástico dia que tiveram e eu fiquei muito feliz por ter tornado o dia deles super divertido.

Hello Pearls!!
Before yesterday after school, I went to the beach and after that I went to do babysitting for my nephew and niece (my nephew is 1 year old and my niece is 3 years old), it was a fantastic day, I had lunch with them, took them the park, we saw cartoons on television,we played a lot... It was a full day, they were super excited for the fantastic day that they had, and I was very happy for making their day super fun.
Pink Shirt: Oysho/ Cardigan: Zara/ Pants: Primark/ Shoes: All stars/ Bag:Urbanks/ Belt: Lefties

My: Facebook / Twitter
Xoxo
Cathe R.

4 comentários: