terça-feira, 19 de junho de 2012

Party - Let's celebrate

Helloooo Pearls!!!
Eu tenho estado em fase de exames, e por isso já não vinha aqui ao blog à algum tempo, DESCULPEM!!!
Bem à duas semanas atrás, uma das minhas melhores amigas fez 18 anos, ela teve um festa de sonho... uma festa fantástica!!!
Aqui em baixo deixo-vos algumas fotos que eu tirei com grandes amigos meus na festa.

Helloooo Pearls!!!
I have been in school exams, so I haven't come here for a while, SORRY!!!
Well two weeks ago, one of my best friends turned 18, she had a dream party... a fantastic party!!!
Down here I leave some photos that I took with my great friends on the party.
Dress: Stradivarius / Shoes: Zara/ Necklace: Marc Jacobs/ Cardigan: Lefties
Rafaela, Alice (the Queen of the party) and Me... 
Rafaela and Alice are two of my best friends.

My: Facebook / Twitter
Xoxo
Cathe R.

13 comentários:

  1. Adoro o outfit que escolheste! A saia é linda e esse top ficou perfeito!

    Muito gira *

    BJo*

    ResponderEliminar
  2. Curti demais os looks!!!

    Beijo,
    www.estanteseletiva.com

    ResponderEliminar
  3. muito obrigada, segui-te de volta!
    Adoro o teu cabeçalho, é uma doçura *.*

    beijinhos ♡ http://hello-strawberryswing.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. Great post!
    Lovely blog, maybe want to follow each other? :)
    Could you hype this outfit on lookbook please?

    fashiono2.blogspot.com
    xx

    ResponderEliminar
  5. Muito gira!
    Obrigada pela tua visita lá no estaminé! Já estou a seguir!

    Bjs

    http://www.insofiashoes.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  6. you are gorgeous!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ResponderEliminar
  7. i love all the shoes and of course the pink skirt...how fun! i am a new follower:)


    rainaroma.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Love your blog. :)

    Would like to follow each other on GFC???

    Reach me at: Makeup and Beauty Home

    ResponderEliminar