sábado, 21 de dezembro de 2013

Christmas Wish List


Olá Pearls!!
Já estamos quase no Natal... Mais 3 dias!!!!!
Eu adorooooooooooo o Natal!!!
Bem, inicialmente eu não tinha nada em mente para o Natal, mas, depois estive a ver bem e mudei de ideias. Confesso, que a Braun e a Fujifilm que já queria a algum tempo, não quer dizer que vá receber no Natal, mas era algo que eu gostava de ter. Outra coisa que vi e fiquei completamente apaixonada foram os brincos da Accessorize, não são lindos?!?
 (Apesar de fazer esta "Christmas Wish List" não significa vá receber alguma das coisas no Natal)

E vocês? O que é que vocês gostavam de receber no Natal? 


Hello Pearls!!
We're almost at Christmas... More 3 days!!!
I loveeeeeeee Christmas!!!
Well, initially I didn't have anything in mind for Christmas, but then I've been researching well and changed my mind. I confess, that Braun and Fujifilm already wanted for some time, doesn't mean I go to receive at Christmas, but it was something I liked to have. Another thing I saw and I was completely in love were the earrings Accessorize, they are so beautiful don't you think??
  (Although I'm doing this "Christmas Wish List" it doesn't mean I'll get some of these things at Christmas)


And you? What would you like to received for Christmas?

-
Braun Gillette Venus Naked Skin: 

Accessorize - Brincos / Earrings: 

H&M - Bandolete / Headband:

Zara - Bandolete / Headband: 

Kiko - Batom / Lipstick:

Fujifilm Instax Mini 8:


Thanks for visit my blog!!

9 comentários:

  1. nice christmas wish list, i love the polaroid camera, because it just snap wonderful moments instantly!

    http://www.fatiguechic.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Fantástica wishlist :)

    Um grande beijinho,



    All about Lady Things ♡



    PS. Não percas o meu novo post (muito natalício) AQUI  :) ♡




    ResponderEliminar
  3. Adorei os brincos. Tenho esse batom e é lindo!

    ResponderEliminar
  4. As instax são lindas adoro :D
    Oasap giveaway - 2winners each $30
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Por mim era aquela fujifilm ;)

    beijinhos,

    lefrenzberries.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  6. eu quero tantooo uma instaaa
    http://something-over.blogspot.pt/

    ResponderEliminar